dinsdag 30 januari 2018

B&B boys

Deze week werd meer dan een project afgewerkt. Aangezien we deze winter al enkele winter 'dips' gehad hebben, van 9°C de ene week naar 0°C de andere week, en mutsen en sjaals even snel te klein worden als kleren, werd het tijd om die voorraad aan te vullen.

Na het opruimen van mijn stoffenvoorraad konden mijn jongens zelf een stofje kiezen en maakten we enkele beanies & buffs 😊.


Kobe koos voor een restje dino stof als buff, en een buff-beanie combinatie van wit-zwarte Batman maskers. Hij vond deze super passen bij zijn Batman jas, hij heeft natuurlijk gelijk!

Tibo zijn oog viel eerst op dit, dan op dat en dan terug iets anders. Uiteindelijk werd het een restje monster stof, waaruit ik eerder een bomberjas maakte voor hem.

Ik probeerde enkele foto's te maken van onze twee sloebers, maar dat is niet zo gemakkelijk met die twee zotjes 😊.


Deze week hoop ik een project af te werken waar ik al enkele maanden af en toe aan werk. Zou het me lukken? Duimen maar 👍

Tot naais!

__________________________________________

stof: restjes
patroon beanie: zelf getekende met hulp van de mellysews.com beschrijving
patroon buff: DIY honderachtentwintig.blogpost.be
_________________________________________

A successfull week this week, with 5 projects 😊. We have had several changes in teperature this winter, from 9°C one week to 0°C the other. And it seems that kids outgrown hats and scarfs almost as soon as their clothes. I did a big clean-up of my fabric stash earlier this month, so my sons could have their pick of a fabric and I sewed some beanies and buffs.

Kobe decided on a little scrap of Dinosaur fabric for a buff and a buff-beanie combination with black and white Batman masks. 'Because they fit with my Batman jacket' was his response. Tibo was a bit on the fence, not able to decide, but ended picking a blue monster fabric. I made him a bomber jacket in that fabric last year.

Making nice pictures of my two raskells is not easy, as you can see 😊

This week I am working on a project that I have been working on regularly in the past months. Can I finally succeed in finishing it? Let's hope so 👍

Sew you later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Previous posts