woensdag 11 april 2018

Birthday boy

Birthday boy

See below for English

Deze week hebben we een jarige in huis, Kobe wordt 6! Daarom werkte is vorige week aan een verjaardag t-shirt. We startten vorig jaar een nieuwe traditie voor verjaardagen, een familie uitje naar de cinema. Daar hoort dit jaar een cool t-shirt bij 😊.

Ik haalde het Billie patroon van Zonen09 nog eens boven en tekende een nieuwe maat uit, al maat 140, want ik vind deze persoonlijk vrij smal tailleren. De overschot van The little things in life werd terug bovengehaald en gematcht met een fel rode boordstof.

Ik maakte het t-shirt zondagavond af, maar dan lag meneertje al te slapen bij oma & opa, dus passen kon maar gisteren. Op vraag werden er nog enkele applicaties toegevoegd, en hij had gelijk.

Mijn model had niet veel zin in een fotosessie, dus pakten we het even anders aan 😉






Tot naais!
_____________________________

Patroon: Billie - Zonen09
Stof: The little things in life - Cherrypicking - gekocht bij De Stoffenknop
_____________________________

Birthday boy

We have a birthday boy in the house this week, Kobe is turning 6! The reason why I worked on a birthday t-shirt. We started a new birthday tradition last year, a family trip to the movies and this year that includes a cool t-shirt 😊.

I took out the Billie pattern form Zonen09 but needed to draw out a new size, 140 already. I always make the Billie a size bigger as it tailors quite narrow. The rest of The little things in life fabric was perfect for this shirt and I matched it with a vibrant red.

The t-shirt only got finished Sunday evening, but our little mister was already in bed, staying over at the grandparents. We did a fitting yesterday and I just needed to add some applications. This boy knows what he wants 😊.

He didn't feel like posing, so a different fotoshoot this time.






Sew you later!

1 opmerking:

  1. supertof!
    aangezien het mij niet lukt om wekelijks een post te schrijven, maakte ik op mijn blog een extra tabblad bij met one-a-week-challenge. Ik blijf dus meedoen.
    https://moestashaandeslag.blogspot.be/p/one-week-challengde.html

    BeantwoordenVerwijderen

Previous posts