dinsdag 6 februari 2018

Naaien met een deadline / Sewing with a deadline

Post in English below.

Naaien met een serieuze deadline, het was eens iets anders.

De uitdaging van vorige week was een mega project, zo eentje dat al enkele maanden ligt te wachten om afgewerkt te worden. Een die het bloed van onder je vingers haalt en je net niet doet wenen van frustratie. Maar met mijn broer zijn verjaardag aan de voordeur, moest ik dit nu echt wel afwerken.

Ik ga er niet veel woorden aan vuilmaken en zal de foto's laten spreken. Laat ik toch even zeggen, dit doe ik nooit, maar echt nooit meer!

VOOR:


NA:


Om helemaal eerlijk te zijn, de rugleuning overtrek zit nog niet 100% vast, ik had geen nietjes meer 😊.

Deze week staat er weer iets voor een van mijn zonen op de planning, het patroon werd gekozen, nu nog een stofje kiezen 😉. Daarnaast werk ik ook nog aan een baby cadeautje, maar dat houden we nog even onder de radar.

Tot naais!
_________________________________________

Patroon: zelf ineengesukkeld
Stof: leuke blauwe canvas aangekocht in De Stoffenknop

_________________________________________

It was something different this week, sewing with a serious deadline.

Last week's challenge was one of those huge ones. One that has been waiting for months and months to be finished. I put my blood, sweat and almost my tears in it. But with my brothers' birthday at the doorstep I really had to finish this.

I'm just going to let the pictures do the talking, but I will say that I will never ever, really never ever ever do this again.

BEFORE:

AFTER:

To be honest, it's not finsihed completly, as I ran out of staples to fix the cover for the back 😊.

This week I will be working on something for one of my boys, I have selected the pattern, just a matter of choosing fabric 😉. In addition I am working on a baby present, but we are keeping that one a secret for now.

Sew you later!

1 opmerking:

  1. Bloed, zweet,... maar uiteindelijk wel voldoening en een mooi resultaat. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Previous posts