woensdag 18 april 2018

Simpel Joy

Simpel Joy

See below for English

Laten we er een foto blog van maken, juist voor deze week 😉. Of misschien toch wat meer informatie.

Ik deed aan wat 'selfish sewing' en maakte een clutch voor mezelf. De Joy clutch van K-Bas stond al even op mijn 'te naaien' lijstje. Voor Kerst kreeg ik van mijn meter, die ook gebeten is door de naaimicrobe en fantastische dingen maakt, een leuk pakketje kado met kurk, een leuke sluiting en alle benodigdheden voor een Roxy portemonnee.

Mijn naaibrein kwam echter op een ander idee, dus gebruikte ik de naturel kurk en wat restjes van andere projecten en maakte de Joy 😊.

Tijd voor foto spam! Ik nam enkele foto's van de assemblage en als laatste het eindresultaat, enJOY!










Tot naais
Eve
______________________________

Patroon: Joy clutch van K-Bas
Stof: Naturel kurkleer, Bamboo zilver kurkleer & Zwart zilver kurkleer van K-Bas
______________________________

Simpel Joy

Let's make a photo blog this week 😉. Or maybe just a little bit of information is needed.

I did some 'selfish sewing' en made a clutch for myself. The Joy clutch from K-Bas has been on my 'to sew' list for a while. During Christmas I received a nice gift from my godmother, she is an amazing sewer, filled with cork leather, a nice closing and all items to create a Rozy purse.

My sewing brain however decided on something else, so I paired the natural cork with some leftover cork pieces from previous projects and created the Joy 😊.

Photo spam! I took some pictures of the montage and the fnal result, enJOY!








Sew you later!
Eva

3 opmerkingen:

  1. Oh heel leuk, deze staat ook op mijn to do. Ging het vlot? Gebruikte je versteviging?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had wat issues met de zijkanten, maar met wat uitleg van @Katrienette ging het vlot. Ik gebruikte Stylevil als versteviging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Eva, het is een knappe Joy geworden! Dat heb je goed gedaan. To

    BeantwoordenVerwijderen

Previous posts