woensdag 21 februari 2018

Ik hou het nog even geheim / Keeping it a secret, just for a little while

Ik hou het nog even geheim

See below for English

Ik dacht eerst even dat ik er niet in geslaagd was deze week een afgewerkt project te hebben, drukke avonden en koortsige nachten hadden wat roet in het eten gestrooid. Maar ik dacht er bij het schrijven van deze post juist aan dat mijn geheim project wel werd afgerond. Ik maakte een dekentje als geboorte cadeautje ๐Ÿ˜. De inspiratie, de ontvanger en het eindresultaat hou ik nog even geheim ๐Ÿ˜‹.

Baby dekentje - Baby blanket
De voorbije dagen was ik alvast hard aan het puzzelen met kant en lycra. Hopelijk wordt dit voor het einde van de week een nieuw lingerie setje, maar we hebben nog eens naaicafรฉ op donderdag, dus dit moet wel lukken. Alvast even een teaser van de prachtige stofjes ๐Ÿ˜Š.

Teaser lingerie
En misschien geraakt volgende week het hemdje voor Tibo ook nog af ๐Ÿ˜‰.

Tot naais!

_________________________________________

Babydekentje: stoffen van Pieke Wieke & De Stoffenkamer
Lingerie: patronen & stoffen van Lace et Dentelle
_________________________________________

Keeping it a secret, just for a little while

At first I thought I wouldn't have a finished project this week, busy evenings and nights with fever did mess up my sewing time. However on writing this post I realized I did finish the secret baby present I was working on. I made a cute baby blanket ๐Ÿ˜. I am keeping my inspiration, the lucky receiver and the end result for myself at the time being. But I can't resist teasing you ๐Ÿ˜‹.

Baby blanket
I have been struggling with lycra and lace for the past few days, trying to get the most out of the fabric. I hope to have a new lingerie set by the end of the week, but as I have another sewing cafรฉ on Thursday, this shouldn't be a problem. I will however tease you with the beautiful fabric ๐Ÿ˜Š.

Lingerie teaser
An just maybe I will finish my son's button-up shirt next week.

Sew you later!

_________________________________________

Baby banklet: fabrics from Pieke Wieke & De Stoffenkamer
Lingerie: patterns & fabric from Lace et Dentelle
_________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Previous posts